This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

7.3.11

Sjukis är jag :(

Ja, var o tränade förut, lämnade lillkott några timmar hos systeryster, men fick typ rusa ut från passet direkt efter för o häva mig över toalettstolen :( Poor me, känns som tarmarna är helt tomma därinne i magen :( *(kej, det lät äckligare än det var tänkt)

Får hoppas man är bättre imorgon, för har skola, men fan.. Smittar ju iaf, så det är ju en fråga om moralen där.. Ego tänkt måste jag dit för jag missat annat, men med smittorisk borde jag vara hemma till torsdag och låta dom andra slippa mina baskilusker.. Hur gör man? Får väl helt enkelt se hur jag mår imorgon..? Lustiga är att jag & bror min hade en diskussion om detta innan helgen, och då kom vi fram till att vet man att man smittar är man hemma.. Men jag menar, det handlar ju om mitt betyg också? Fan.. Får väl bestämma mig imorgon helt enkelt..

Tror bestämt jag ska försöka vila mig lite, såfort jag rör mig gör det ont i magen.. TYCK SYND OM MIG DÅÅÅ!!!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar