This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

17.3.11

Det är vår! :D

Strålande sol, dock lite kallt, men iaf. Tog en långpromenad upp på stan idag till jobbmässan, där jag mötte upp Denise, Sofia & Hanna. Var trevligt att vara där, se folk och lämnade några intresseanmälningar också. Väl hemma, efter en lunch med Fia, så sökte jag ytterligare 9 jobb. Känner mig ambitiös, men är helt trött i huvudet. Känns som det var evigheter sedan jag såg människor, gjorde mig iordning och bara gick ut, det tar på krafterna att vara social! Stolt över dagens sökningar iaf, hoppas flitet håller i sig, så det fortsätter, och så småningom ger lite resultat.
Vill även önska lycka till till Denise idag, som haft lite lycka i sitt jobbsökande och har flera intervjuer!!!!

Aaaahh, så trött så jag knappt orkar tänka, men bara några timmar kvar på dagen. Nu ska jag diska, fixa iordning mina betyg & allt som behöver kopieras & arbetsgivarintyg eller vad det heter så jag har allting på samma ställe, sen hämta kotten. Ikväll blire nog tidigt i säng, känns som jag ska dö av utmattning.. Men ja, en givande dag iaf.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar