This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

4.3.11

Och så äntligen.

Kom ilskan. Visst har jag varit arg, men mest besviken och kännt mig smått patetisk. Men så idag, precis just nu kom all ilska på en gång, och det känns så jävla bra.
Finns så mkt jag vill skriva, säga till dig, men insåg att det inte är värt det. Du är inte värd energin, och jag har inte lust att ifrågasätta. Du var ju inte ärlig första gången (eller de tio efter det...) så varför skulle du vara det nu? Inte så troligt.
Dags att gå vidare kanske.
Gör om, gör rätt. Borde bli en bättre människokännare.. fast det lustigaste av allt är ju att jag om någon vetat hur du varit, ändå har jag varit den första att försvara.. Haha, som sagt, patetisk var ordet.. ^^

Hämta lillkott lite tidigare och sedan glida förbi hos Jenny en sväng innan fredagsmyset. Har lovat Fabian att baka med.. Tänkte då kan vi ju ta med det imorgon isf..

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar