This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

2.3.11

Komplimanger.

Finns det något som värmer mer? Har fått så många om mitt kort på klänningen idag så jag nästan rodnade när jag läste ^^ Sådant gör en extremt glad!

Pluggade till slut, nu ikväll, men det gick segt och är inte klar.. Men en början iaf, får se om de blir några fler rader imorgon, eller om jag går dit och helt enkelt tar in när hon förklarar. Känns som jag måste koncentrera mig mera! Men det är iaf skoj, så jaa, får väl se det positiva. Det är iaf inte lika jobbigt som när vi gick igenom ordklasser och sådant.. Nu hänger jag iaf med lite mer :)

Vad finns det mer att säga om dagen? En kort sammanfattning är väl att den varit bra. Hunnit ringt mina samtal, göra min beställning, bokat en tid, sökt sommarjobb, pluggat, hälsat på syster OCH tränat. Känner mig extremt produktiv!

Hann till o med ett besök av Fia nu ikväll med, det var trevligt och behövdes.. Alltid skoj o umgås me folk.. SOLEN HAR VARIT FRAMME IDAG! (Om någon nu missat det:P).. Gjorde så man kände sig glad i kroppen och sugen på att göra saker.. Hoppas verkligen det håller i sig, så man kan börja vara mer utomhus.. Fabian var supernöjd, så bara att hålla tummarna.. Vem vet, om någon vecka kanske man vågar sig ut med en boll eller något, utan risk att förfrysa sig.. fredag vårdcentralen, lördag kalas, söndag funderar jag på ett besök i Kumla hos Weros om hon orkar.. Måndag vägning och tandläkarbesök, tisdag och torsdag skola.. Känns som det är mycket. Men på ett bra sätt, ett strukturerat sätt. Överkomligt helt klart. Men först av allt ska jag leka med min kära Pea imorgon! Känns skoj, var så länge sen o vi har ju massa att prata om :D Blir som vanligt PRO hos mig, har sparat hennes favoritte här tills hon skulle behaga dyka upp, och så ska vi göra god sallad & grejer.. Som jag säkert redan skrivit, men iaf.. Fast först träning på morgonen.. Och snälla hon skulle dessutom leka lite med Fabian på kvällen så jag får gå på spinning, yes! Och spinning lördag också, kommer bli bra. Känns bra, kommer bli grymt!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar