This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

14.3.11

Gooooood morning!

Yes, känns som en bra morgon. Vaknade sju, klämde i Fabian lite frukost, lämnade på dagis och tog mig en promenad med hög musik i lurarna. Det var härligt! Så härligt att jag fortsatte gå förbi mitt hus & tog en extra sväng, var så länge sedan man kunde gå morgonpromenader. Men nu är våren på väg, och det är plusgrader & snön smälter. Kunde inte vara lyckligare!

Hällt i mig en shake och ska väl plocka iordning här innan det blir gymet, helgen var slapp & god, men nu är det måndag igen, nya tag ;) Tänkte väl köra lite crosstrainer och sedan leka stark inne på gymet. Sedan blire dags o duscha, klämma i sig mellanmål & hämta plutt på dagis, tandläkaren 12.30 idag. Men kommer gå snabbt & förhoppningsvist bra, han ska bara dit på koll & för o få testa och titta på deras saker. Så han inte ska känna att det är jobbigt varje gång vi ska dit liksom, kommer nog gå bra. Hoppas på att solen kanske ska titta fram senare, men oavsett så ska han & jag ut på promenad i eftermiddag, så han kan cykla lite, sedan om han orkar blire nog hem te syster skulle jag tro.

Så trött på vintern som varit, när man inte ens orkat sig ut genom dörren, så det känns som en befrielse när man väl kan göra saker igen, stora som små. Bara det att kunna gå utanför dörren utan att förfrysa sig gör att det infinner sig en härlig känsla i kroppen!

Nej, nog nu, skriver mer i eftermiddag.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar