This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

28.3.11

Stressad!

Ja, vet inte ens vart det kom ifrån, fick sådär akut ont i magen som bara stress orsakar, känns ju inge skoj alls faktiskt. Lyssnar på Håkan o försöker lugna ner mig och andas, så jag ska kunna samla mig och hämta F på dagis, vi ska till tandläkaren i eftermiddag.. Efter det kanske det blir teo hälsa på systeryster en sväng, ska lämna lite saker där.. Har iaf tränat och solat idag, pluggat lite och slipat lite på mitt cv, ska skicka lite jobbansökningar imorgon igen tänkte jag. Händer ju inget, men ja, det släpper väl snart.. Man kan ju få hur många nej eller inget svar tusen ggr om, och sen helt plötsligt får man komma på en intervju, så får helt enkelt bita ihop och ligga i. Ihärdighet lönar sig! Nervös inför onsdag också, men skoj ska det bli iaf. Och snyggt, framför allt snyggt. Behöver lite glädje, haha.. Eller nått sånt, kände iaf att det nu var på tiden att unna sig detta! Nej, stresskänslan ger inte med sig, undrar vad det kan vara? Aaah, hjärtklappning också.. Undrar om det är något viktigt jag glömt? *tänker* Hoppas inte det iaf, men känner mig stressad till tusen. Som att jag borde vara någonstans nu, eller nått. Ringa Simon nu iaf och kolla om det går att styra upp något, sen eventuellt poppe och så blodcentralen för ny tid. Låg ju magsjuk sist haha, inte så mysigt o bege sig dit då kankse. XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar