This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

6.3.11

Soliga Söndag!

Wohoo, skitfint väder.. Ska om någon timma när jag orkar röra mig gå på promenad med Fabian, han ville cykla och jag kan ju behöva röra mig lite, är så sugen på sol..
Somnade tidigt igår, men var ändå som ett vrak imorse, han vaknade halv sex och jag ville dö, haha, han var ändå vaken rätt länge igår.. Fattar de inte? Och han är PIGG också! Får gå o leka hos någon senare idag så han blir av med lite energi :)

Vägning imorgon, ständigt denna nervosiet.. Fia väger sig idag, vilket gör allting ännu värre för då vet ja att hon rasat och jag har inte gått ner lika mkt.. Fast får väl se till att jag redan haft min period då jag rasade.. Men ja menar, det är ju skrattretande.. Det handar ju bara om 7 kg, så vart ligger problemet? Blir shake hela veckan lång nu.. Håll tummarna för mig!

Men ja, det var väl allt för stunden, kanske dags o klä på sig nu..

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar