This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

28.3.11

Kairos fjollor.

Yes, tku på, med onödigt hög volym, men Fabian störs inte för det så jag är nöjd :) Värre för grannarna, men jag ska snart sova iaf så strunt samma. Kom aldrig på vart stressen kom ifrån, men hos tandläkaren gick det så bra så det försvann ^^ Han var sååå duktig, låg stilla, lät henne titta, fick bedövningssalva & testade två sovdroppar, vilka han inte ens kände :) Min stora, duktiga kille! Blir helt varm i kroppen bara jag tänker på honom, det är kärlek det! Efter hon var klar bad han henne att borsta hans tänder med, då dom har Bamsetandkräm där :) Och den kan han inte ha ihop med den han har på recept, så det är lyx enligt honom ^^ Väl hemma tog vi oss till syster, där jag vägde mig. Hade gått ner 1,9 kg!! (på en vecka).. XD Är så lycklig så jag vet knappt vart jag ska ta vägen :P Hade ju gått upp sist, så detta behövdes verkligen. Nu blev jag lite gladare & mer motiverad igen, haha kommer bli en grym vecka!!! :D:D:D:D Helt otroligt, sommar 2011 skulle kunna bli så jävla kanon om jag bara fick ett jobb nu då.. Det är ju där det klämmer lite, haha för att kunna köpa ny bikini och fina kläder som passar på mig behövs ekonomi.. Men ja, det löser sig hoppas jag, inom kort! Fast har en hel del som fortfarande sitter bra, så det går egentligen ingen nöd på mig. Bara underkläder och badkläder och träningskläder som behövs.. Och jag menar, spelar ju ingen roll vad jag har på mig när jag tränar iaf liksom.. Fast badkläder behövs akut.. Sist vi var i badhuset jag & Fabian höll trosan på att åka av : Hade kunnat bli lite pinsamt :P Ont i mitt ansikte, somnade lite lätt i solariet, och det får man ju lida för nu, får hoppas det blir fint brunt om någon dag.. Sova! XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar