This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

20.3.11

Man mår som man förtjänar..


That's what people always say... Men idag känns det värre än vanligt.. Nog för att man ska dricka med måtta, ta varannan vatten och sånt skit, och ibland så glömmer man sådana detaljer, men ärligt? Kändes som ett skämt när jag vaknade av svettningar imorse, mer eller mindre krålade ur sängen för att hitta min cola jag köpte igår (i förebyggande syfte) och sedan kröp tillbaks i sängen. Smakade bajs i min mun och såg ut som ett roadkill, herreJesus vad jag mådde dåligt! Resten av dagen har gått i samma stil, men jag kan iaf röra mig, äta & smakar inte fullt så illa i munnen efter lite tandborstning ;) Men otroligt bakfull ännu, och klockan är ju liksom kväll..



Då ställer man sig fråga: Är det värt det?


Svaret är rätt enkelt: Ohjaa! Gårdagen var över förväntan, även om jag var lite seg i början!

Blev Frimis, med massa folk & det var riktigt ös haha! Jag var iaf glad & dansade till tusen. Slår väl in lite bilder..




XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar