This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

10.3.11

Irritation.

Japps, så irriterad så jag vill slita av mitt hår, är inte en bra dag. Kanske blir den bättre, spinning vid sex, tack gode gud för motionscyklarna!! All energi som försvinner där gör att livet utöver gymet blir lite mer uthärdligt.. Fabian är.. inte på bra humör, vilket gjorde att mitt lilla humör som fanns kvar försvann.. Jag föreslog fan allt mellan himmel & gjord, men ingenting dög & så går han runt här och kaxar sig och är otrevlig, skitunge..

Tack snälla syster som ska kolla honom medans jag är och tränar, verkligen snällt!!! Sen blire nog bara slappa vid datorn och glo på Parenthood hela kvällen, efter han lagt sig.

Ska in och handla mig en pepsi max på vägen hem med. Det är jag värd! ;)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar