This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

5.3.11

Yay ;)


Fick höra idag av barnen (vi var på kalas hos Tindra) att jag var både snygg, vacker & fin, så kände att jag var tvungen o lägga in en bild ;P

Alltid lika skoj o höra, så var ju tur att ja själv tyvkte ja va snygg ja me, så ja hade tagit en bild innan jag gick :P Dock när jag gör lunch, men iaf haha ^^
Helt proppmätt just nu, jag & Fabian har myst och ätit stekt korv med räksallad, bostongurka & mos i tunnbröd.. Supergott!
Spinning imorse, det var inte mindre än helvetet kan jag tala om. Fy faan, mina ben värkte efter typ tio minuter, men det var bara att köra på. Som vanligt (oh, ja jag älskar att skryta) så klarade jag hela passet, trots att jag hade lust att gråta o gå hem, så känner mig extremt stolt just nu. Kollade igenom lite gamla bilder med nu när vi kom hem, och jag kan inte annat än att förundras. 25 kg lättare, med bättre kondis & ett bättre humör. Jag är så stolt över mig själv!
Nej, natta Fabian snart, efter vi läst lite.
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar