This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

15.3.11

Disken..

springer snart iväg av sig själv.. :S BORDE ta tag i den, men orkar inte riktigt än. Tänkte göra det senare.. Men förstår inte, diskade typ häromdagen, vart kommer allt ifrån? VA? Blir tokig, vi är typ en och en halv människa i min lägenhet, ändå äre lika mkt disk som när jag bodde hos mamma, vilket var 7 vuxna människor typ.. Helt sanslöst..!

Dagen har varit fin, Fabian åt sin älskade risgrynsgröt till frukost och sedan blev det dagis, jag gick i en timma, sedan satt jag i solen och drack min shake på min balkong. Det var härligt! *lycklig*

Snart kommer Eken på besök, blir väl att dricka te, snacka massa skit & sedan laga middag efter vi hämtat Fabian. Blir fläskfile med ris & pepparsås. Hoppas på ett bra resultat.. :P Lovade honom o leka med Tindra idag med insgå jag nu.. : Dum jag är, hade totalt glömt. Får se hur vi löser det. :) Kanske hinner vi gå dit efter vi ätit? Får ringa U sen och kolla.

Lyssnar på kapten röd och njuter.. Får ta tag i lite måsten senare, har fullt upp med absolut ingenting just nu ;)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar