This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

21.3.11

Magsjuk...

Japps, vaknade inatt av extrema smärtor i min mage, och det gick bara inte över! Efter att ha hånglat me toastolen till fem nångång slumrade jag till i min säng, och har varit hemma med plutt hela dagen. Vit som ett lakan i ansiktet och ringar under ögonen, hur het kan man bli? Fick iaf i mig lite mat nu frampå eftermiddagen, tur det, så hoppas det var något som försvann fort. Vill vara kry resten av veckan!
Jag vill och träna, sola, simma & äta herbalife, hade ju bestämt mig för en riktig rääääserstart nu! Men ja, så mkt med det liksom..

Nej, lägga Fabian om en liten stund, sen måste jag till affären en snabbis, har inte ens mjölk hemma :S Tänkte ta mig lite te framför filmen "björnbröder", den är ju så mysig!! Nej, bädda klart hans säng & plocka ordning lite.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar