This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

25.3.11

Så äntligen kväller..

Ohjaa, som jag längtat, känner mig helt slutkörd, även om jag inte kan komma på vad som tagit så på mina krafter?
Tränat, städat, lekt med Fabian, varit ute en del, Fia kom hit så jag fick äran att spöa henne i monopol och sedan gick vi ut med Fabian en sväng. Sedan blev det kvällsis för honom & lite mys vid en film innan han skulle sova.
Skulle med behöva lägga mig men har så förbannat ont i magen, så får väl ta den tid det tar att bli så slutkörd så jag bara slänger mig ner & dör ;P

Nej, musik, skriva lite och sedan packa inför imorgon, så allt är klart. Tänkte, om det är fint väder imorgon när vi vaknar vill jag kunna gå ut på en promenad medans han cyklar, istället för att börja packa iordning grejer vi ska ha med liksom.. Ska handla mat imorgon med, gött o fylla på lite i skåpen, kan behövas. För att laga väldigt lite mat så går det åt väldigt mkt har jag märkt ^^
Ska ta mig en kvällspormenad i härliga Sköllersta imorgon med tänkte jag, efter kotten somnat. Det är så skönt att gå där, man möter typ inte en människa och så kan man bara vandra på i sin egen värld, känner ju vägarna där som min egen ficka så man behöver inte vara så uppmärksam :)


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar