This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

21.3.11

Och klockan...

..Drog iväg till tusen, blev lite telefon & en film till, "Isprinsessan". Den är också väldigt bra.. Fan, tänk om man vore bra på något sånt där.. Eller dans. Eller någon annan sport.. Eller ja, vadsomhelst egenmtligen, det vore lite skoj. Jag vill börja dansa. Nu. Gärna igår. Men sånt kommer väl.. Ska prata med Nazfar på gymet o se om man kan ta med plutten på boxen, vet andra som har med barn ibland, men dom är ju iof lite större.. Får se vad hon säger, kan ju inte bli värre än att jag får ett nej liksom ^^ Vore skoj både för honom och mig tror jag, han är så ivrig på att följa med mig överallt liksom.

Magen är fortfarande i uppror, poor me. Fast kanske lika bra det då jag precis pressade i mig choklad, får väl skyla mig själv. Haha, kanske borde börjat med något bättre, typ en banan eller någe.. Men det var ju såå syyyynd om mig!

Imorgon blire dagis för pluttis iaf, för han är inget dålig alls. Tur är väl det, måste fortsätta mitt jobbsökande snarast. Får ju bara folk som ringer & säger att dom vill ha kvällaspersonal, och det blir ju lite svårt :/ Men just keep up the good work, så lönar det väl sig i slutändan!

Tänk om man kunde somna, och vakna dagen efter och se precis ut som man vill.. Vad häftigt det vore.. Fin, fräsch, solbränd hy, ett par (flera) kg lättare, håret i en passande frisyr & gärna sån där schysst makeup dom alltid har när dom vaknar i filmer.. Ni vet när dom öppnar ögonen, jäspar stort, gnuggar sig i ögonen & ändå ser ut som dom ska på krogen.. Bara partyklänningen som fattas liksom.. Vore ju inge fel. Haha dom som sett mig på morgonen vet att det INTE är så jag ser ut när jag vaknar ^^

Nej, får väl drömma om det istället, för här kommer man ju uppenbarligen ingenstans utan att kämpa (haha jag tycker jag kämpar mig blå och fortfarande stampar på samma fläck som för ett år sen^^).. Vill bli frisk så jag iaf kan svettas ut lite energi, sega i en bastu, simma litegranna, gå på en (blöt & snöig) mysig picknick med Fabian & umgås med vänner.

Sov gott alla.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar