This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

21.3.11

BrotherBear


Såå mysiga filmer, spanade första och halva andra med Fabian, men sen blev klockan så mkt så kollade klart själv, han ska orka dagis imorgon med :)

Jag ska om jag är piggare ta mig ut på en promenad, men just nu har jag fortfarande ont i magen så får se hur det blir.. Skulle behöva röra mig, huvudet strejkar i brist på motion har jag märkt, är trött typ hela tiden :/ Men allt har sin tid har jag hört, när jag väl är pigg & kry igen så får jag ta igen missad tid helt enkelt, kan bli skönt.


Nej, någon film till tänkte jag, sedan lägga mig & krama en varmvattenflaska i brist på kärlek, men vafan.. Det kommer väl det så småningom! Får väl njuta av livet så länge tills jag finner någon att tjata på & bråka med ;)


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar