This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

29.3.11

Tedrickande..

Ohja, sitter här med en kopp te medans Fabian äter frukost. Snart dagis sen ta itu med dagen. En dag full av "måsten" som jag inte vill, men jag vet att det kommer kännas bättre om jag klarar av det. Har redan börjat tvätta och även disken är avklarad.. Känns bra. Ikväll kommer Fia över och vi ska spela monopol :) Så vill ha hunnit med mycket, så dagen känns givande, annars vet jag att jag kommer vara på dåligt humör.. Och det är ju inge skoj! Vart är solen?:O Trodde den skulle lysa på oss, men inte då, det ser ut som natt typ.. Tittar ut genom fönstret och fryser innan jag ens varit ute liksom, jag behöver värme! Skriva ut lite saker på biblioteket, förbi uni en sväng, söka minst två jobb och försöka kontakta min bror för ett nummer/adress. Instruktion för nytt schema på gymet och sedan en bastu hade jag tänkt mig, det är jag värd! Hämta Fabian lite tidigare om jag hinner, och då tänkte jag vi skulle hitta på något ute om det inte är alltför kyligt i luften. Annars, om jag inte hinner, så har vi nog lite mys vid tvn innan han ska sova helt enkelt. Det är ju härligt det med, för han är så gosig! Fan, är sjukt trött, men det är nog för jag vet att jag inte kan lägga mig och sova.. Den tiden finns inte idag. XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar