This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

10.3.11

Jag vill..

Oh ja, jag vill så mkt.. Pratade med kära Denise i telefonen ett bra tag idag, och insåg hur mkt jag vill.. Jag vill klara dessa 6 kg till att börja med. Vill så gärna, mer än jag trodde att jag ville från början. Jag vill så gärna klara skolan. Det här är ju det här jag vill göra! Var & hälsade på min gamla VFU häromdagen och jag blev så glad.. Jag vill detta, och jag tror att jag kan. Missat en hel del nu, mer än jag borde, men det får lösas. Det måste lösas. Imorgon ska jag ringa studievägledaren (jag SKA verkligen göra det nu!) och jag ska försöka lösa en del. Och jag ska plugga. Plugga, plugga, plugga. Minst fyra timmar..
Jag vill få ordning på allt.. Det finns så mkt i mitt huvud som gör att saker inte riktigt blir som det är tänkt.. Men jag vet ju att jag kan om jag vill.. Så jo, jag vill & jag ska. Funderar ärligt på att ringa J på Nuevo och boka in en tid, som jag ska gå på denna gång. Behöver nog det. Prata av, bolla lite med och sedan gå hem lite visare, hon är smart hon. Hon är nog en av de människor jag verkligen beundrar. Hon är så.. rak. Kan inte ens förklara, vet bara att hon är bra. Och jag behöver prata lite med någon just nu, och då vill jag helst prata med henne.

Var på spinning nu ikväll, skitbra pass btw, och det kändes rogivande. All ilska försvann ut och jag kände mig duktig.. Sen hämtade jag min plutt, vi kom hem & så bröt helvetet lös.. Nja, inte så illa kanske, det har blivit mkt bättre, men satan så livat det vart! Fast efter mkt om och men kom han i säng (typ 1,5 timma för sent iof) och nu sover han. Hoppas innerligt att han ska sova iaf till sju imorgon, så jag vaknar utvilad och kan lämna honom, träna en snabbis, duscha & basta (ohjaa, längtar så efter bastu nu!!!) och sedan gå hem för att ringa & plugga. Kommer bli en bra dag. Det måste bli en bra dag. Jag bestämmer det.

Tvättar nu, lika bra att få det gjort så det är torrt imorgon och jag kan lägga in det direkt på morgonen, och tittar lite på Parenthood. Kan verkligen inte sluta. Det är bra.. :)


Har hunnit med en hel del jag skulle idag. Ringde de på nätverksgrejen jag skulle, kollade lite (även om jag inte sökta något) sommarjobb och fixade lite skolpapper jag behövde. Så jag inte har något att skylla på imorgon, haha^^ Tränat två pass (varav det ena var spinning, som sagt) och hunnit spendera mkt tid med Fabian, även om han inte var sådär överdrivet lycklig över att leka med mig. Men iaf, lite hann vi ju göra iaf, under tvång, haha. Men jag ville så gärna spela, och han bara "Nää, inte nu mamma" så till slut tvingade jag honom att leka med mig ändå.. Är det fel? Kändes lite fel, men när vi väl börjat hade vi ju skoj iaf :)

Han fick nya skor idag av mig, skitsöta ^^ Han ÄLSKAR dom vekligen, haft dom på sig hela långa dagen inomhus (för han får inte ha dom ute ännu, det är för kallt) och nu har han stallt dom överst på hyllan i hallen så alla som kommer hit ska se dom. Köpte en tröja med, men den var tydligen inte lika intressant, haha :P


Nej, hänga tvätten och se klart avsnittet jag just börjat på, sen blire nog sova.


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar