This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

7.3.11

Stress.

Ja, som alltid för jag inte planerar som jag borde, men nu ska vi snart på med ytterkläder och sen iväg mot tandläkaren. Blir hemma hela dagen tack vare det besöket, så blir till o träna hemma idag. Min pärla skulle ringa senare för o säga en dag hon gärna vill komma hit på middag, för att jag vill hinna på lite spinning med ;) Tur jag älskar middagssällskap då!:D
Somnade till slut igår, och det dåliga humöret är som bortblåst.. Drömde väldigt bra tror jag, för vaknade glad, minns dock inte vad, men who cares? Nöjd nu iaf, de e det viktigaste.
Sveper en shake samtidigt som jag har slängt fram kläder till honom.. Snabb tandborstning nu sen ytterkläder för o springa ut till buss..

Have a nice day!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar