This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

2.3.11

Awesome!

Ohjaa, jag är för bra helt enkelt. Har, som jag nog redan skrivit, gått ner ännu mer nu, så har totalt gått ner 25 kg. Kvar 7. Men idag iaf så provade jag en klänning som varit för liten förra månaden när vi skulle ut (fick på mig den, men det hängde valkar åt alla håll & kanter, plus att ja knappt vågade andas med risk för att dragkedjan skulle ryka haha) och den sitter så jävla bra! Snygg e den med, den där i leopard från h&m jag skrev om när jag beställde den.. Känns så jävla toppen!
Firar med kokt julskinka till mellanmål, sååå gott & min mamma är en ängel som kom med den igår, hon hade haft den i frysen så tinade den under natten o kan inte låta bli o äta när den står där o skriker efter mig :) Däremot var det första gången jag skulle öppna en skinka och skära den i skivor, fy faan vad äckligt! Sådan där slem överallt och geggigt & helt slipprigt.. Var nästan så jag slutade, men sen blev suget för stort haha..
Ska precis sätta mig & plugga, efter det träna.. Men ville bara sätta in en bild på klänningen ;)
Iaf så var vi på BVC imorse jag & hjärtat, han har växt såå mkt! Sedan i slutet av oktober har han växt hela 5 cm, och gått upp 1 kg :D Han följer sin kurva som han ska, och jag blev så lättad.. Han har sett så smal ut kraken, haha :) Inte lika välnärd som mor sin ;) Men han har väl figuren från far sin, så då hoppas vi alla och håller tummarna på att han får längden från mig, vill inte att han slutar växa vid 160 cm :S
Allting har blivit bättre. Jag mår bättre, han mår bättre och vi är gladare. Kan göra saker tillsammans utan att bli hysteriska. Köpte ett memory med Nasse (från barnkanalen, inte Nalle Puh) när vi var i eskilstuna som vi ska spela idag, om vi inte följer med Sofia till stallet. Jag blev sugen på hästarna.. Konstigt, jag törs inte sitta på dom, men kan inte låta bli att vara där och klappa, städa och greja, sen är ju hennes häst extremt snäll med, så det gör saker lite lättare :)
Hoppas på att Fabian ska sluta vara rädd för att dom är stora så han kanske kan börja rida om något år eller så, på ridskola, vore skoj.. Men då krävs ett körkort, så det måste tas tag i! Satt faktiskt och läste lite teori (för andra gången) häromdagen, eftersom mitt test jag klarade gått ut. Men sådant löser sig, gör om gör rätt. Vill iaf ha ett körkort innan 2012 är slut, så har ju dryga två år på mig haha.. Men det kostar så, och för tillfället finns ingen jag kan köra med. Pappa jobbar ju en del och nu när mamma varit dålig har det inte varit läge.. Men hoppas hon är på bättringsvägen, det lät så sist hon varit iväg iaf, även om hon har en del besök kvar te farbror doktorn.. Får leta på någon annan, lösningar finns överallt om man bara letar.
Om man skulle plugga lite då, så man kommer iväg te gymet sen.. Ska bara springa lite och sedan simma tänkte jag.. Sen ville jag hinna med att sola, får se vad som hinns, kanske skulle man träna hemma istället, slippa gå ut.. Men väntar just nu på ett samtal först sedan ska jag ringa lite andra samtal innan jag börjar. Vill inte avbryta mitt i.. Så lika bra o vänta.. Eller så är det en ursäkt för o slippa börja läsa, haha.. Vet ej, men det låter bra iaf ^^
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar