This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

9.3.11

Klänning!

Japps, min klänning kom idag, sååå snygg! Svart, går till straxt över knäna, lite skjort-aktig typ.. Så helrätt så det finns inte! Måste nu bara komma på när jag ska använda den ;) Men ärligt, den satt så himla bra! Bild kommer väl senare, när jag orkar fixa mig haha.. Tänker inte göra som sist iaf^^
En strlk mindre än jag hade sist jag beställde ;) Wohoo!

Snart möta Anton, efter det ska jag till bibliotoket o skriva ut en massa.. Till skolan, följt av plugg.. Måste försöka förstå nu.. Skola imorgon så lika bra o vara förberedd..

Var o simmade imorse, en km.. Känns bra, man blir inte lika trött av o simma som att göra annat.. Och så var det skönt att sitta i bastun med :)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar