This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

29.3.11

Men jaha..

Det var det, ännu en dag har passerat.. Jag är trött.. Och hängig.. Känns inte som om jag fick direkt mkt uträttat, men ja.. Så är det väl vissa dagar. Imorgon blire tatuering, wohoo! ^^ Något skoj iaf, nervöst men kommer bli bra. Vill man vara fin får man lida pin! Sen möte torsdag, fredag, måndag & onsdag. Hejja, fullbokad deluxe, man kan ju nästan tro att jag gör vettiga saker om dagarna! Tisdag blire förhoppningsvist E-stuna me Nuevo, men måste prata med syster först när jag fått tider om avgång & hemkomst, för tänkte Fabian skulle ha någonstans o vara med isf ^^ Borde göra något åt.. Ja, min situation.. Men idag så känns det avlägset.. Fick ett "brev" idag om ett möte. Kändes konstigt & jag fick ont i magen, har en stark känsla av att det inte är något positivt, men kan inte säga något säkert förens jag pratat med en viss person imorgon, som självklart hade slutat för dagen när jag ringde. Typiskt. Men oavsett vad mötet handlar om för "situation" så går det väl att lösa, men känns lite som att bli motarbetad när jag äntligen tagit tag i saker & försökt att få hjälp? Lustigt system i världen.. Nej, inge mer o skriva egentligen, vill bara sova men känns inte som att jag är redo att slappna av. Får väl komma på något sätt att fördriva tiden tills jag lugnat ner mig. XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar